HTML

2010.07.30. 16:19 Nóóra

július 30

mivel most épp időm is van, többetek kérésére úgy határoztam, most is írok valami blogfélét:P igyekszem a svájci bloghoz képest némileg kevesebbet koncentrálni az orvosi témákra.

egyelőre túl sok minden nem történt, de azért megpróbálom érdekesen leírni a semmit. ;)

tegnap hajnali 4kor útnak indultunk kocsival, bécsben sikeresen felreppentem, kellemes 60-as északnémet társaságban. nagyon nosztalgikus volt, mert életem legelső repülésének úticélja is hamburg volt, ráadásul a szüleim ugyanolyan körültekintő körülményességgel raktak fel a gépre, mintha minimum 7 évvel ezelőtt lettünk volna megint, és nem repültem volna még soha, nemhogy 6-7x. továbbá el lettem látva mindenféle hasznos tanácsokkal, úgymint 'németországban is vannak ám zsebtolvajok', és 'ne egy helyen tartsd a pénzed', és 'tarts ám rendet magad körül'. :) a szülői gondoskodással ilyenformán felvértezve magabiztosan léptem a fedélzetre, és örömmel konstatáltam, hogy csak úgy, mint eddig kivétel nélkül minden alkalommal, a szárny mellé szól a jegyem. nem értem, hogy csinálják, de tényleg, valahogy be lehet regisztrálva a rendszerükben, hogy Ms. Noram Soos-nak ott a helye.

a hamburgi reptéren két nálam is magasabb szőke német lány várt, Heike és Judith. mindketten öleléssel fogadtak, és mindenáron vinni akarták a csomagjaimat. végül a kabátomat odaadtam nekik. :) elkísértek a lakásig, és nagyon kedvesek voltak végig.

a lakás Eimsbüttelben van, az U2 Christuskirche megállónál, a cím pedig Vereinstrasse 80 - ha valaki meg akarna látogatni :) egy régi bérház emeletén van, jó kis német retró WG. :) klasszikus fiúlakás-hangulata van, minimal art-berendezéssel. minden szobában van külön TV (kivéve persze a lányszobát), ágy, súlyzók, fekvenyomó pad, emellé ruhák, nagy cipők és könyvek a padlón....nagyjából ennyi. :) függöny csak a lányszoba és a zuhanyzórészleg ablakán.:) nincs külön fürdőszoba, egy bádog zuhanyfülke van, nagyon egyedi, függönnyel van leválasztva a folyosóról, nekem nagyon bejön, kényelmes. a wc-ben van egy mosdókagyló, plusz egy raktári fémállvány, azon van mindenkinek egy polca. menő. :) a konyha is retró és minimál, de ma kicsit rendet raktam benne, és így főleg teljesen kellemes és praktikus, csak a függöny hiányzik az ablakról, és a virág az asztal közepéről:)) majd lehet, hogy intézkedem, csak hogy érezzék a törődést. :))

a szobám viszonylag kicsi, matrac az ágyam, de van asztal, szekrény, ikealámpák, függöny, szőnyeg, tükör és internet - egyszóval tökéletes. :)

csak hogy a lakótársaimról is írjak: 3 szép szál északnémet legénnyel van dolgom, nagyon szimpatikus, értelmes, jóravaló fiatalemberek. :) és meglepően magasak, sőt, itt egyelőre mindenki magas, úgyhogy határozottan otthon érzem magam. két mérnök van, ők egyelőre elég keveset voltak itthon, érthetetlen okokból bejárkálnak az egyetemükre, szép is az efféle lelkesedés. :) azt állítják, hogy náluk vannak ilyenkor ZH-k, és arra kell tanulniuk. kész szerencse, hogy ilyen lakótársaim akadtak, mondtam is nekik, hogy majd tanulhatunk együtt. :) a harmadik fiú szakács, és pár hónapja végzett, augusztusban itthon van, utána meg kb. világkörüli útra indul (többek között hawaiira, tökjó). a tegnapi napot főleg vele töltöttem, elmentünk egy bevásárlókörútra a helyi kisboltokba, és egy nagyjából 7 fogásos reggelit rittyentett nekem végül, lazaccal, rákkal, rántottával, ananásszal, áfonyával, dán sajttal, zöldségekkel, nutellával, és latte macchiato-val. határozottan jó volt. :)

tegnap estére elvileg az volt a program, hogy iszunk, és megnézzük hamburgot, de 7 órakor sikeresen bealudtam, tekintve, hogy még mindig beteg vagyok, és ráadásul repülés előtt lefoglalt a bepakolás egészen a hajnali 4es indulásig. este 11kor ugyan felébredtem tegnap, akkor iszogattunk egy-két órát, de végül nélkülem engedtem el őket, mondván, hogy majd inkább néhány nap múlva csatlakoznék. egyébként hoztam nekik egy laposüvegnyi pálinkát a sajátunkból, és határozottan sikert aratott, már alig van belőle, pedig én nem is ittam, csak rajnai bort. :)

ma pedig délig aludtam, és egész nap itthon ültem, ami egészen megdöbbentő tőlem. azon gondolkodtam, hogy ha többet lennék beteg, lehet hogy egészen nyugalmas, normális, hétköznapi életet élhetnék. de már dolgozom azon, hogy felépüljek, csak az a baj, hogy itt nagyon hideg van, 20 fok körül, és eléggé fúj a szél egyelőre. a fiúk meg valamiért folyton szellőztetnek. de remélhetőleg a két nap nyugalom és alvás azért segíteni fog. továbbá pokrócban és sálban mászkálok a lakásban is.

a ma esti programom egyelőre rendez-vous a párizsi ismerőseimmel, Danielával és Thomas-val, utána pedig valamiféle Domfest, fogalmam sincs mi az, Heike írta, hogy 9re legyek ott, kíváncsian várom. a dolog szépségét az adja, hogy bár vettem elképesztően sok pénzért bérletet (68 euro kedvezményes diákáron.....), az csak aug1-től érvényes..... és semmi kedvem pár megállóért újabb 6eurós napijegyet venni, főleg hogy a szakácsfiú határozottan bliccelésre biztatott, így határozottan ez a terv. kívánjatok szerencsét. hamarosan jelentkezem. :)

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://schleswigholstein.blog.hu/api/trackback/id/tr152187472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása