HTML

2010.07.31. 14:50 Nóóra

július 31

a mai nap is dél után indult, mivel a tegnap este elég jól sikerült. igazság szerint ennek ellenére már rég a városban kéne lennem, de sikerült megint egy olyan reggelit összedobni, hogy azóta mozdulni sem tudok, nemhogy átöltözni és elindulni.

 

a tapasztalatom azt mutatja, hogy a németeknél a nap legfontosabb étkezése a reggeli, ami egy szép és egészséges dolog, de még át kell magam programozni azt hiszem, mert egyelőre eléggé kiütött ez a bőség reggel mindkétszer. ma Klemens nevű lakótársammal és a barátnőjével ettünk a balkonon, verőfényes napsütésben. a menü pedig valami egészen egyedi massza volt(tejbegríz?...), túróval, joghurttal, és rengeteg gyümölccsel (áfonya, kiwi, nektarin), plusz persze brötchen, kávé, orangensaft, szóval a klasszikusok. :) ha ez így megy tovább, hamarosan gurulni fogok.

főleg, hogy a tegnap esti vacsora is elég kiadós volt. Danielával és Thomas-val egy KartoffelKeller (KrumpliPince) nevű helyre ültünk be, ami olyanannyra krumplipince volt, hogy semmi mást nem lehetett kapni, és még a pincérek is krumpliszsákban szolgálták fel a mindenféle fajtájú krumplikat.

mivel bérletem nem volt, úgy döntöttem, hogy elsétálok a parton a Dómig, és ez egy nagyon jó döntés volt, mert baromi jó hangulata van az egész kikötőnek, nagyon tetszik. elvileg ma este is odamegyünk vmiféle Hafenparty-ra, fényekkel, meg tűzijátékkal és hasonlókkal.

a Domfest maga egy nagy búcsú volt, óriáskerékkel, hintákkal, sörrel, és mézeskalácsszivekkel. a kiscsoportunk bővült pár emberrel, megjött Lilita Litvániából, aki valamiért meggyanúsított azzal, hogy tudok oroszul. :) aranyos babaarcú lány, csak valamiért még nagyon koncentrál, ha beszélnie kell, de ez biztos jobb lesz majd. vele leszek egy klinikán. megismertem továbbá Alexet Bostonból, amit egy ideig nem hittem el, mert magas és szőke. de mivel nem tud németül, és mindenre azt mondja, hogy 'thats cool', valószínűleg tényleg amcsi. plusz csatlakozott még egy Micha nevű hatodéves szervezősrác, baromijófej, és két évet tanult Szegeden:) plusz az első icipici ember, akit láttam itt, Lara - de ő is nagyon aranyos. szóval így 5-6-osban felültünk vmi óriáshintára, százezer méter magas volt, és pont akkor tűzijátékoztak, amikor mi fent voltunk, nagyon megható volt. :) jó kis Domfest volt.:)

ezután pedig közösen átmentünk a Reeperbahn negyedbe. itt be kell vallanom, mint ahogy tegnap nekik is bevallottam, hogy én valamiért meg volt győződve róla, hogy a Reeperbahn egyfajta városnéző Répavasút. fogalmam sincs, miért gondoltam ezt, de eléggé nagyot tévedtem. :))

a Reeperbahn Hamburg piroslámpás negyede, mint kiderült, tele szexshopokkokkal, sztriptízbárokkal, olcsó klubbokkal éés prostituáltakkal na meg transzvesztitákkal, praktikusabb esetben transzvesztita prostituáltakkal. a dolog szépségét az adta, hogy Alexék voltak szívesek felhívni a figyelmemet arra, miről ismerszik meg egy prostituált hölgy.... tudnivaló, hogy ezek a lányok mindig övtáskát viselnek, és általában farmerben + pulóverben álldogálnak. nos, mondanom sem kell, hogy mit viseltem aznap este. :) innentől kezdve igyekeztem az övtáskámat inkább a vállamon vinni..... volt egy utca egyébként, ahova nőknek tilos bemenniük, ez azóta is érdekel, de állítólag szimplán egy kirakatsor van ott, kivéve persze, hogy a kirakat mögött meztelen nők üldögélnek.

hasonlított kicsit az egész negyed a soho-ra, nagy volt a nyüzsgés. aminek külön örültem, hogy Micha elvitt minket arra a helyre, ahol a Beatles híres lett. :') meg is ittunk ott ennek örömére egy Astrát (hamburgi spéci sör). ezután pedig átmentünk a lepukkant helyekre, egy külön utca van erre, teli olyan helyekkel, amik annyira lepukkantak, hogy még dohányozni is lehet bennük. :) egy ilyen helyen elfogyasztottunk kapásból 3 shot-ot, elég furcsák voltak...:)) 1 mexikaner (paradicsomlé+alkohol) 2 saureapfel (savanyú alma) 3 strawberry (borzasztóédes eperszirup+alkohol) .... nice. :) így feloldódva bejártunk pár táncolós klubbot, minden stílust egymásután. az utolsó klubban történt az a vicces eset, hogy egy falnál álldogáló fiú felmérve az esélyeit, odajött és csak annyit mondott, hogy 'du bist die schönste hier', majd angolosan távozott. amiben a hírérték csak annyi, hogy ilyen mondatok után az emberek általában megpróbálnak felszedni, de ő úgy tűnt, hogy csak feltétlenül közölni szeretné ezt, ami szinte meghatott. :)) mondjuk lehet, hogy a mellettem álló két méteres Alex térítette el az egyéb megmozdulásoktól. :)

mindenesetre határozottan mozgalmas volt a tegnap éjjel, ahhoz képest főleg, hogy azt hittem, csak megiszunk egy sört a Domfesten. :)

már nagyjából meggyógyultam amúgy. most pedig, hogy lassan megemésztettem a reggelit, lassan a városba is elindulok, elvileg Alex már vár. végre süt a nap! :)

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://schleswigholstein.blog.hu/api/trackback/id/tr12189285

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása